niedziela, 2 lutego 2014

Dres w kratkę

Kilka dni temu się zakochałam. A obiektem moich westchnień była dresowa bluza z naszytym sercem w szkocką kratę, którą zobaczyłam na mojej szefowej :)Jako że zazdrość bywa bardzo motywująca, wystarczył jeden dzień, żebym i ja miała podobne wdzianko. Stwierdziłam, że w moim przypadku sukienka będzie bardziej praktyczna, ponieważ noszę je częściej niż bluzy i to przez cały rok. Miała mieć długi rękaw, ale kupiłam resztkę dresu jaka była w sklepie i nie wystarczyło. W sumie, może to i lepiej, bo sprawdzi się też latem. Nigdy wcześniej nie łączyłam dresu z kratą, lecz teraz tak spodobał mi się ten miks, że w następnym poście również wystąpi, lecz w wersji czerwonej :)





2 komentarze:

  1. Cudowna sukienka a połączenie z kratą genialne! Też uwielbiam sukienki, bo w sumie można je cały rok nocić i zmieniać tylko dodatki;) Czekam na następny post!

    OdpowiedzUsuń
  2. Naszyte kraciaste serce jest boskie! W ogóle jak to zestawiłaś z rajstopami to jest szał, szał, szał!!! :D

    OdpowiedzUsuń