poniedziałek, 16 marca 2015

Materiałowe spaghetti

Od paru dni nie szyję, ponieważ zakręciłam się na punkcie szydełkowania. Lecz nie z wełny, a ze sznurków, oraz cieniutkich pasków materiału. Można kupić takie motki w pasmanteriach, o nazwie Bobbiny lub Hooked Zpaghetti. Ale można je również zrobić samemu, tnąc stary t-shirt lub materiał z metra. 100% recyking :) Przez parę dni zdążyłam zrobić torbę, dywanik, osłonki na doniczki i kilka koszyków. Ta metoda jest świetna, jeśli chcemy aby powstało coś trzymającego fason. Nawet jeśli użyjemy miękkiego sznurka lub tkaniny, wyrób i tak wychodzi sztywny i nie zmieniający formy. Dzisiaj pokazuję torbę, nad którą siedziałam dwa wieczory i wykorzystałam 200 metrów melanżowej tkaniny dresowej. Myślę, że przechodzę z nią całą wiosnę i lato :) W kolejnych postach pokażę co jeszcze można zrobić w bardzo prosty sposób, przy pomocy sznurka i szydełka. 






4 komentarze:

  1. Spaghetti robiłaś sama, czy kupowałaś gotowe? I jaki rozmiar szydełka używasz do takich robótek? Pozdrawiam. A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu akurat kupilam, poniewaz wiedzialam, ze potrzebuje go bardzo duzo. Poszly prawie dwa motki po 120 m. A szydelko mam 12 mm, ale planuje kupić nawet takie ok 15 mm :)

      Usuń
  2. Świetne! Czekam na kolejny post w takim razie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Natchnęłaś mnie :-) Podoba mi się, jest taka prosta i można ją wydziergać na szydełku :-) Chyba skradnę Ci pomysł (oczywiście na własny użytek - żeby nie było)... nie pogniewasz się? ;-)

    OdpowiedzUsuń