czwartek, 18 września 2014

Fabryka szycia



Na początku września dzięki konkursowi organizowanemu przez firmę Strima, wzięłam udział w Fabryce szycia na poznańskich Targach Mody. Pomysł bardzo fajny, miał na celu pokazanie klientom możliwości maszyn oferowanych przez Strimę. Szyliśmy t-shirty i worki. Na targach pojawił się również finalista Project Runway, Maciej Sieradzki. Niestety nie pałał chęcią poznania uczestników czy porozmawiania, mimo że pytań w głowie ułożyłam sobie wiele. Tak czy inaczej, cieszę się z możliwości wzięcia udziału w tym projekcie ze względu na maszyny do szycia. Miałam już styczność z maszynami przemysłowymi, jednak te, na których szyłam zaskoczyły mnie swoimi możliwościami. Już marzę o interloku, ryglówce oraz kaletniczej i szewskiej maszynie.. oh, żeby tylko ta pracownia mogła się rozciągnąć :)

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz