czwartek, 3 kwietnia 2014

Wielki shopper bag w grochy

Ostatnio poczułam potrzebę posiadania wielkiej torby. Takiej, do której zmieści się pełno materiałów i nie tylko :) W poszukiwaniu ciekawego materiału udałam się do ikei. Wybór padł na grochy. Torba ma czarną podszewkę i rączki z miękkiej, i wygodnej w noszeniu eko skórki. Z przodu naszyłam dwie duże kieszenie na rzeczy, które chcę mieć pod ręką. Torba wygląda śmiesznie bo jest tak duża jak połowa mnie, ale uwielbiam ją :D





A dzisiejszy dzień w pracy zaowocował w słodkiego Donalda :)



2 komentarze:

  1. Świetna torba! Na duże zakupy materiałowe jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szałowa:P Choć jak na mnie jest zdecydowanie za wielka - mnie ogranicza jedynie wielkość, a im większa torba, tym więcej niezbędnych rzeczy, które koniecznie muszę w niej nosić;)))

    OdpowiedzUsuń