niedziela, 15 września 2013

dresowa bluza

Długo chodziła za mną chęć uszycia bluzy ze skórzanymi rękawami. Wykrój zrobiłam sama i myślę, że po kilku małych modyfikacjach coś na pewno jeszcze z niego powstanie. Dosyć długo trwało zanim znalazłam idealny szary dres i podszewkę z jerseyu w takim samym kolorze, dzięki której bluza stała się bardzo ciepła. Szyło się ciężko, ponieważ rozciągliwe tkaniny, czy skóra nie są tym co moja maszyna lubi. Z tego powodu nie wyszło do końca tak, jak bym chciała, ale i tak jestem w miarę zadowolona :)






3 komentarze:

  1. Faaaajna! Przeleciałam twojego bloga i w ogóle fajne rzeczy szyjesz:) Jeśli dodasz na bocznym pasku obserwatorów to łatwiej będzie cię dodać. A, no i jak możesz to wyłącz weryfikację obrazkową:)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, ale tutaj fajnie! Dobrze, że do Ciebie trafiłam. A bluza boska, jakoś nie widać, że miałaś problemy z jej szyciem:D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki ;) ale skóra i jersey to materiały, których chyba żadna maszyna nie lubi :D

      Usuń